dimarts, d’octubre 11, 2005

Benvingut al meu diariblog

Bona nit companyes i companys,

Avui, amb aquestes linies, comenca una nova aventura de la meva vida.
No te objectius a llarg termini, simplement explicar un bocinet del dia a dia.
Un espai de trobada, MEU, on us convido a entrar quan volgueu i a deixar els comentaris que desitjeu. Com una finestra mes de la vida... Se que hi ha molts d'aquests espais, per aixo resalto lo de MEU.
Molts ja sabeu que m'encanta escriure i penso que aquest es un mitja ideal.
Un peto ben dolc i ben saboros

Jordi

1 Comments:

At 4:08 p. m., Anonymous Anònim said...

Bones Jordi!

Ara si que puc deixar comentari! Doncs et dono la benvinguda a aquest món de blogs. El teu germà és el pioner i ell escriu tres o quatre cops per setmana, així que el nivell és alt!.

Pues nada Jordi, saludos desde Barcelona. Un abrazo
Nos vemos
Javi

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones