dijous, d’octubre 13, 2005

New york, new york

Bona nit,

Avui, com vaig prometre, des de Nova York. Doncs si, despres de mes de 500 km i d'unes 8 hores de viatge hem arribat a allo que anomenen el centre del mon. L'estimat centre ens ha rebut amb un embus monumental de 90 minuts que encara no m'explico, pagant mes de 4 dolars per entrar-hi, i amb una quantitat de pluja infernal.
Donada la pluja i el cansament (els meus pares, pobres s'acaben d'anar a dormir, per ells ara encara son les 5 de la matinada, no estan acostumats a les festes ;)) hem decidit quedar-nos a l'habitacio i comencar dema l'aventura novayorkesa. La ciutat esta plena de contrastos i sorpreses en el dia a dia, farcida d'encants i tambe de miseria i poblada per una meitat de gent que viu i una altra meitat que sobreviu.
600 km de carretera donen que pensar molt, sobretot si al cotxe sona Sabina o Mana. L'Unplugged de Mana segurament es l'album que aglutina mes sentiments dels viscuts en els darrers anys: Falta amor, Rallando el sol, No ha parado de llover. I de Sabina avui Ruido, quin gran tema.
Doncs aixo, entre molta aigua, enormes M de McDonalds, carreteres de fins a 6 carrils fatal senyalitzades, de nit i conduint un cotxe brutal, torno a NYC.
A dema al migdia tinc un dinar amb el president de Marvel, si el d'Spiderman i els 4 fantastics. Va comprar l'empresa quan estava en la bancarrota, i diria que Marvel, ara mateix, es una empresa bastant potent entre merchandising i pel.licules. Que com el vaig coneixer? Aixo es una altra historia, d'un altre dia, d'un altre lloc. Nomes dir-vos que vaig amb un altre company de l'IESE, ell m'ha dit que vindra amb traje, i jo nomes he dut uns texans i un jersei (tierra tragame).
Un petonet passat per aigua
Jordi

2 Comments:

At 10:51 a. m., Anonymous Anònim said...

Hey Jordi, por favor!!!, cuando hables con el presidente de Marvel, pídele si tiene a mano el teléfono de la mujer invisible o la capitana américa, ok? jeje.
Bueno, y de paso la dirección del gimnasio de Hulk.
Un abrazo.
Javi

 
At 12:26 a. m., Blogger Raül said...

sigamos aprendiendo lo bueno de los americanos para poder atacar todo lo malo que tienen...

A cuidarse!

Raül

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones