dimecres, de març 07, 2007

Cinquena nit a Vietnam

Bona nit,

Tantes bones intencions en aquest viatge, tants llibres a la maleta, tantes coses a escriure, tants mails a enviar, tantes hores que volia passar al gimnàs i a la piscina... Ja som gairebé a dijous i de tot aixo res de res, ni llibres, pocs mails, ni gimnàs i piscina només dissabte.

El ritme és frenètic. Em llevo abans de les 7 per anar a esmorzar i a les 8 ja ens espera a la porta de lhotel l'autobus que ens du a l'oficina. Allà donant el curs fins a les 6. Cap a l'hotel a canviar-se, sopar fora, donar una volta i ràpid cap a l'habitació. Allà a obrir l'ordinador i a comencar a fer feina com si estigués a Copenhague. El resultat és que en 4 nits no he dormit ni 20 hores, i el nivell de cansament es torna insuportable.

Però hi ha moltes coses que ho compensen. La primera és la gent. Del grup de 16 persones que estan al training hi ha xinesos, coreans, japonesos, indonesos, tailandesos, vietnamites, anglesos, belgues i danesos. Aiò per si es una passada, pero a més són gent molt maca i amigable. És bo aprendre de països dels quals rebem tan poques noticies. M'agrada molt.

La segona cosa és el país. Això no és ni Shanghai ni Bangkok. La gent no és tan gorrina com a la Xina i no es viu el nivell d'stress de Bangkok. És molt caòtic, però la gent sempre té un somriure. Això no vol dir de venir a viure aquí, això mai ha estat una opció.

La tercera cosa és la satisfacció de veure que el curs cada cop és més potent i cada cop el faig més meu.

Com veieu estic content, cansat pero content. No sé si podré escriure abans de marxar cap a Panamà. Serà tota una experiència. Gairebé un dia dins de løavió. Ja us explicaré.

Petons

Jordi

PD: ahir em vaig llevar per veure el Barca. Potser algun dia parlo sobre el meu equip, ja veurem...

Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones