dilluns, d’abril 02, 2007

Barcelona, sweet Barcelona

Bona nit Barcelona,

Després d'un final de mes trepidant a molts nivells aquest matí m'he llevat a Copenhage i per cinquè cap de setmana consecutiu he trepitjat un aeroport. Però avui era diferent, avui marxava a Barcelona, per gaudir de 10 dies de vacances. Dolces vacances...

El viatge ha estat llarg i s'ha tornat una mica dramàtic esperant la maleta a l'aeroport de Barcelona. He aterrat a les 15h i fins a les 16h20. L'aeroport de Barcelona és el pitjor que conec en el repartiment d'equipatge. Fets, no paraules. Avui me l'he jugada perquè ahir estava tan fet pols que vaig ficar massa objectes valuosos a la maleta (el mòbil d'aquí, la càmera de fotos, la samarreta del FCB que he regalat al meu germà, ...). Però bueno, ha sortit b.

Com us deia arribo molt cansat a casa. I a més de cansat arribo una mica encostipat. Però com deia avui als meus pares aquí puc fer un bufffffffffffffffffffffffffffffffffffff molt llarg, ja que no haig de preocupar-me ni de comprar, ni de què menjaré, ni de quan em despertaré, ni de qui em cuidarà si prenc mal. Tots aquests ressorts que haig d'utilitzar a Copenhage, no els necessito aquí. També projectes al cap, temps per empair tot el que ha passat en aquest primer trimestre de l'any (que no ha estat poc) i temps sobretot per retrobar-me amb la gent, la meva gent. Però sobretot temps per posar-me de número 1 de la llista i per descansar.

És maco de viatjar per tot el món, de visitar països, de conéixer gent i de llevar-se cada dia en un hotel diferent, però Barcelona segueix sent, per mi, el lloc més maco del món.

Petons de tots colors

Jordi

Etiquetes de comentaris:

3 Comments:

At 8:36 p. m., Blogger Unknown said...

Vaja, tu vens per 10 dies, i jo demà marxo a Taizé... o no.

En aquest segon cas, qui sap, potser et pugui robar alguna hora d'aquests 10 dies.

Una abraçada,
Fran

 
At 9:14 p. m., Anonymous Anònim said...

cullons, feia temps que no entrava, i m'estat llegin les entrades...
no has parat!
un estres! no crec q fos capaç d'agafar aquest model de vida...

petonnssss

 
At 11:44 p. m., Anonymous Anònim said...

M'agrada taaant veure't de tant en tant... A més, sé que on espero que siguis, hi ets. I a vegades inclus fas sorpreses!! (recordo aquell dia: vuit del matí, valència amb roger de flor... no m'ho creia).

una (altra) abraçada ben forta!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones