divendres, d’octubre 21, 2005

Aeroport

Ara mateix a l’aeroport de Boston. No podre escriure al blog avui, pero fare un ‘cortar y pegar’ (alias el millor invent del segle XX) d’aquest text i ho posare dema al mati en quant arribi a Barcelona.

Es curios com han canviat les coses en els darrers anys als aeroports. Jo tampoc tinc molta experiencia pre-11 de setembre, pero recordo que els registres eren mes relaxats. Pero l’amic (o enemic) Osama es va encarregar d’estampar tres avions i a partir de llavors l’aviacio mundial ha canviat. La meva experiencia post-11 de setembre es bastant mes gran, des de les anades i vingudes a Alemanya, els viatges a NYC, a Dominicana, etc. Us he de dir que cada cop anem a pitjor. Al principi et registraven tot i ja esta. Despres van passar a registrar-ho tot i preguntar molt. Ara ja estem a l’etapa de registrar-ho tot, preguntar molt i treure’t roba. Al final resultara que el Laporta es un avancat a la nostra epoca.

Si, avui, per poder passar la terminal, he omplert 4 d’aquelles caixes de plastic. A la primera hi ha anat el meu rellotge i el meu anorak (si, aki ja cal). A la segona la meva bosseta dels documents i la bossa d’esquena. A la tercera els dos portatils (el meu espatllat i el de la uni). A la quarta el meu polar, el meu cinturo i les meves sabates. Llavors un dels segurates s’ha extranyat de que portes dos ordinadors, i els ha separat en dues caixes, no fos cas que… Be, almenys serveixen d’alguna cosa les famoses taxes d’aeroport que sempre paguem.

I no gaire cosa mes. Que espero dormir molt en aquest vol. Avui nomes he dormit 4 horetes per arribar destrossat i aconseguir dormir de cami a Frankfurt. Destrossat estic (des de Hanover ja porto 3 hores de bus, i em queden 9 d’avio), ara nomes falta dormir, perque dema el dia sera beeeeeeeeeeeen llarg. Demanare a veure si em poden passar a business, mai se sap. Ja us explicare.

Propera comunicacio des de Barcelona. Dema la vostra i la meva nits ja seran les mateixes.

Petonets

Jordi

Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones