diumenge, de novembre 20, 2005

Pues va a ser que no

Bona nit,

Ara mateix el meu avio a San Francisco encara esta a l'aire. Li queden unes dues hores de vol per aterrar a l'aeroport d'Oakland. Com suposareu (encara que son ben capac de qualsevol bogeria), no he pujat a aquest avio, segueixo a Hanover.

Hi ha moltes raons per haver cancelat aquest viatge: cansament, diners, persones, viatge, desgast, adeus. Simplement sentia que m'havia de quedar aqui i acabar de gaudir dels meus dies a Tuck amb els Tuckies. I aixi ho he fet. He cancelat vols, hotels, he enviat un mail al meu amic Christoph (que s'ha cagat en mi amb bastanta rao) i m'he disposat a replantejar-me aquesta setmana. No sera dificil, tinc feina de Solaring, tinc moltes ganes de llegir, tinc ansies de passejar, de fer una mica d'esport, de descansar, de gaudir, de pensar. No em sap greu. Se que tornare a la Costa Oest, i visitare San Francisco, Yosemite, Yellowston, LA, Las Vegas, etc. I segur que sera un viatge molt especial.

El Barca-Madrid ha engrescat el dia. Sobretot quan es veu al costat de tres del Madrid. Han tingut molt mal perdre, no volen parlar del tema. Aquest mati escrivia al meu nick del Messenger: sense fer soroll, vencent, convencent i callant moltes boques, aixi som, aixi volem ser. Aixi volem ser els catalans. Demostrant les coses amb fets, no amb paraules, amb veritats que se sostenen, no amb mentides sense fonament. I no m'extendre. Dema parlare breument de l'Estatut. Un tema que em corrou darrerament. Sentir que algu que no l'ha llegit es capac de fer boicot als nostres productes em provoca vomitera. Pero aixo es un tema de dema.

Avui ja s'acaba, estic molt cansat, ben cansat. Ahir us parlava de creuament de camins. I avui jo he estat qui ha escollit agafar aquest cami i renunciar a l'altre. I com ha estat la meva decisio, m'en sento satisfet.

Marxo a dormir.

Bona nit,

Jordi

PD: us regalo una de les nostres fotos, d'esquerra a dreta Joan, Luis, Miki i jo mateix. Estem guapos, no?

Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones