dimarts, de novembre 08, 2005

San Francisco

Bona nit (bon dia per la majoria de vosaltres),

San Francisco corria feia temps pel meu cap. D'una banda em feia una mica de pal. Haig d'agafar un bus, anar fins a Boston (3h), esperar a l'avio i fer un vol de 6 hores. Pero d'altra banda alla esta el meu amic Christoph i segurament ho passarem molt b. Ahir a la nit vaig topar amb una plana amb diferents ciutats del mon. Hi havia tantes que no coneixia! Vaig dir que no podia perdre l'ocasio. Aixi que el dia 19 volo de Boston a San Francisco, el 23 men vaig en cotxe de SF a Las Vegas i el 24 volo de Las Vegas a Boston. Amb una nit a Las Vegas crec que ja em puc fer una idea d'aquella bogeria de ciutat. Estic content, i m'ha sortit bastant b de preu.

D'avui destacar la xerrada que ens ha donat al grup de cristians el vicepresident d'estrategia de MCI. Molts no coneixereu MCI. Es el nom que va adoptar WorldCom despres del major escandol contable de la historia de USA. Els accionistes (la majoria treballadors) van perdre 180 mil milions de dolars en un dia. Doncs be. Aquest home ha remuntat l'empresa (obviament no sol). No ens parlava un qualsevol. En molts moments m'ha recordat a l'amic Bush i de fet s'hi assemblava (http://global.mci.com/about/company/executives/crane/). Ha parlat de designi divi, de crida, de conversio, etc. Esta tan lluny del que penso... Tot el que deia expressava un sentit de repressio repulsiu. M'ha agradat el que ha dit al final, quan li han preguntat com presentar-se davant gent d'una altra religio. Aqui ha mostrat una obertura admirable i ha referit un text de la Carta de San Pere:

"Al contrario, dad culto al Señor, Cristo, en vuestros corazones, siempre dispuestos a dar respuesta a todo el que os pida razón de vuestra esperanza. Pero hacedlo con dulzura y respeto. Mantened una buena conciencia, para que aquello mismo que os echen en cara, sirva de confusión a quienes critiquen vuestra buena conducta en Cristo."

Ben interessant. Prenem nota.

I despres de tanta transcendencia us enganxo una vinyeta del CAP (La Vanguardia). L'he trobada graciosa



Petonets i fins quan vulgueu

Jordi

Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones