dijous, de novembre 17, 2005

Una aventura mes

Bona nit,

Eren les 10 de la nit, plovia a bots i barrals. El dia havia transcorregut bastant tranquil. Nomes una classe. Havia acabat i enviat ja el primer examen. M'havien de trucar de BCN per una entrevista a la radio (s'ha espatllat la linea, dema cap a les 12:15 de la matinada estare a RAC1). He sortit de l'habitacio. M'he posat l'anorak. M'he adonat que des del divendres no ho feia. He estat massa dies sota terra aquesta setmana. Sera perque ha plogut durant tots els dies??? En fi.

Doncs aixo, eren les 10 de la nit. I 7 persones a l'entrada de la universitat esperant. Erem dos catalans: Joan i jo mateix, un de Saragossa: Miki, un alemany: Alex, un del Salvador: Gustavo, un grec: Giorgos i un america: Dylan. Com en un d'aquells acudits del gran Eugeni. Doncs si, estavem esperant a un xile que se suposava ens havia de donar les instruccions per anar a un gran garito dels voltants de Hanover. Doncs no s'ha presentat. Primer problema: com arribar. Be, aquest mes o menys el teniem ressolt. Segon problema: com anar-hi. Erem 7 persones i 1 cotxe de dues portes. Amb una mica de fe l'hem tractat de solucionar. I de fet, l'hem solucionat.
El Joan s'ha ofert a anar al maleter, i aixi s'ha iniciat un viatge d'uns 15 km bastant divertit. Ens ha acollonat una mica fent veure que s'havia desmatllat, pero be, se'l perdona.

Hem arribat al lloc. Tal com ens havien dit estava al costat d'una sala de bitlles. I realment, a la gran sala (com la de les pelicules) i havia una porta blava sospitosa. Hem entrat, hem pagat 5 dolars i davant nostre s'ha presentat un espectacle propi de pelicula. No entrare en detalls. Nomes pels que hagueu vist Porky's us imaginareu en la mena de garito que he estat aquesta nit. Ho volia deixar al meu blog per constancia, i perque m'enrecordi de The Sharnigan's. Tremendo espectacle.

I aixo es va apagant poquet a poquet. Dema un altre sopar de celebracio i el dissabte i San Francisco que s'apropen cada cop mes. Potser no es bo marxar dels llocs tan sobtadament. pero si, potser es el millor. Com algun de vosaltres sabeu, no m'agraden els comiats.

Bona nit

Jordi

Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones