dissabte, de novembre 12, 2005

Bastant impressionant

Bona nit,

No podia estar dos dies sense escriure en el meu blog. No es el que vull fer. Vull anar reflexant tot el que visc en el dia a dia. Son dies extranys sense gaire classes, amb bastant temps per fer els exercicis que resten per fer, amb no gaire ganes de fer res, i amb moltes celebracions de comiats, sopars, aniversaris, etc. Son dies que se que no repetire mai mes a la meva vida. I crec que ara ho dic amb bastant fonament.

Avui, al mati no em trobava gaire be, una mica refredat. Ultimament opto per fer dos dinars enlloc de tres. Recordo que aixo es el que feiem al Paraguai. La conclusio es que no passo gana. Menjem massa. Estic segur. A Paraguai feiem un menjar fort al mati, i despres en feiem un a mitja tarda. Res mes. Aqui no faig el mateix. Vaig a classe i cap a les 12 em prenc el got de llet amb cereals. Despres sopo cap a les 7, res mes. Quan vaig tornar a BCN em trobava superple cada cop que menjes, pero poc a poc un se n'acostuma. A mi tb m'agrada molt menjar.

A la tarda hem tingut la primera celebracio. El fill del gerent de Marvel (ja us vaig parlar d'ell) i la seva dona ens han convidat a sopar. Pero hi havia trampa. Haviem de cuinar nosaltres, i per 25 persones!!!!!!!!!!!!!!!! Ha estat genial. He cuinat una paella de pollastre, una paella de peix i una fideua amb allioli. El Luis ha cuinat un rissotto de bolets i anec. Ha quedat tot impressionant. Hi ha hagut algun moment que tenia els quatre focs funcionant. No se com m'he ensortit, pero espectacular. M'encanta cuinar. Ho disfruto tant...

La quantita d'alcohol que hi havia al sopar espantava. Pensava que els alemanys i els polonesos bevien molt, pero me n'adono que els americans no es queden enrera. La unica diferencia es que les seves cerveses son de menor graduacio. Tota festa suposa enganxar una taja. Un ambient molt diferent al que jo vinc. Cada cop mes penso que el 'real world' es aquest, i que he viscut molts anys dins d'una bombolla. No dic que aquest mon sigui millor, pero realment calia coneixer-lo.

Despres del sopar hem anat a una altra festa. Alla he vist quelcom que no hi havia vist fins ara. Cal mantenir l'actitut de sorpresa sempre alerta. Avui he vist quelcom del que ja havia parlat amb algun de vosaltres, allo que hem vist a la tele a les pelis americanes de jovent. En aquestes festes la cervesa no es serveix en ampolla. Hi ha bidons de cervesa d'uns 50 litres. Hi ha un aparell que es connecta al bido i del que s'hi poden servir gots, gerres, etc. Doncs be. Avui he observat el seguent joc. Algu es posava davant del bido. L'agafava amb les dues mans. Dos persones l'agafen de les cames i l'aixequen. Algu l'endinya el dispensador a la boca i a contar. Ha guanyat un grec, 68 segons. Si, podem criticar-ho, jo mateix ho he fet. Pero aquest es el real world. Jo, per si us queda algun dubte, no he partcipat. Ulls per veure, ulls per ser critic.

Molts petons, us porto molt a dins,

Jordi

1 Comments:

At 4:05 p. m., Anonymous Anònim said...

Quan dius "real world", què vols dir? USA o els ambients d'estudiants? O una barreja de totes dues coses?

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones