diumenge, de desembre 11, 2005

Comissaria

Bona nit
De nou massa tard. Fa poc que han marxat Anna, Víctor, Bea i Carles de casa. Hem sopat i vist una peli: ENtre copas. Ja l'havia vista, però és divertida i diu moltes coses. He cuinat pizza, massa i tot, així que content per cuinar de nou. Ja sabeu que m'encanta.

Avui només remarcar que al matí he pujat al Tibidabo amb la bici. He anat amb el Víctor i el Toni. Hem arribat a Molins, hem tornat i hem pujat de nou el Tibi. Quedaven dos km i m'ha entrat un pajaron. Aquest és un terme ciclista que correspon a un estat físic on les cames diuen que no més, i el cap no sap ni el què diu. Han estat dos km duríssims. COm diuen els corredors, són moments de mirar al terra, apretar les dents i esperar que al cim caiguin molts minuts de diferència. Així ha estat. Veure BCN des del Tibi en un dia assolejat com avui és un regal que paga l'esforç i el matinar una mica en un dia festiu. Si no ho heu fet mai és una gran experiència: El mar, Montjuich, les Torres, l'Agbar, La Sagrada Família, el Nou Camp. La meva ciutat.

Per la tarda després d'una llarga migdiada m'he dirigit a la comissaria dels mossos. Pensava que era un mer tràmit però no ha estat així. Malgrat haver fet la denúncia per internet he hagut de fer cua com tots. Resulta que la base de dades d'internet no es correspon del tot amb la seva. El mosso que feia funcionar l'ordinador tb anava una mica perdut. Bueno, els perdono perquè són molt amables. El català és certament millorable. Quan he arribat hi havia dues persones davant meu. La primera era una italiana que l'havien robada a la Plaça Espanya. S'endurà bon record de la meva ciutat. La segona una entrenadora d'un equip de bàsket infantil. Us preguntareu què feia allà. Doncs el pare dún dels jugadors de l'equip l'havia amenaçada i insultada greument. La raó és que el ifll ha jugat dos quarts enlloc de tres. SObren les paraules. Molts cops penso que els pares no haurien d'entrar als partits dels fills. L'agravant és que aquest senyor és policia municipal. SObren comentaris. La vella escola segueix ben viva.

No m'aguanto

Bona nit

Jordi

Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones