dilluns, de desembre 05, 2005

Demà serà (espero) un gran dia

Bona nit,

Avui certament escric més d´hora del normal, però és que el despertador sonarà cap a les 4:25 de la matinada. El meu cos ja no sap que és dia o nit, què és festa o treball, quan toca llevar-se o anar-se'n a dormir. Segueixo estirant la corda. Espero poder descansar més dimecres i dijous, perquè divendres el viatge a París segur que és, de nou, molt exigent.

Demà em llevo a les 4:25 perk a les 5 haig de ser a casa del Xavi i la Maria per dur-los a l'aeroport (la meva segona casa). Aquest cop marxen a Roma. Són ben viatgers. A veure si puc acompanyar-los al Transiberià aquest estiu. Penseu-hi, BCN-Moscú en avió. Uns dies a Moscú i després agafar el Transiberià, anant de Moscú a Pekín, amb uns dies de visita al Llac Baikal i uns altres a Pekín. Brutal. Un altre somni que alguns faran realitat (qui sap si jo...).

Després de deixar-los a l'aeroport aniré cap al cole. Hem quedat 27 persones a les 6 del matí. Si tot va bé, crec que hi seré cap a les 5:40. Per una persona acostumada a arribar just o tard, arribar 20 minuts abans quan quedes a les 6 del matí és tota una fita.

Bé, ja són les 11. He estat parlant amb dos companys de l'IESE que han rebut oferta de McKinsey. Jo segueixo a l'espera. Com vaig comentar l'altre dia poca cosa puc fer ja. En aquest moment només toca ser determinista. Si em truquen serà perquè havia de ser així, sinó és que no. En fi, jo prefereixo que sigui que sí. Sempre a la vida, vull ser jo qui digui que no, qui esculli el camí. La veritat és que el fet que ja hagin agafat a dos d'IESE resta les possibilitats. Fa mitja hora era una mica pessimista. Però no pot ser que afers externs m'afectin tant. No! Haig de ser més fort, més independent, més segur de les meves forces i de les meves capacitats.

Aquest 5 de desembre no restarà en la meva memòria com un dia especial. A banda d'una visita a lÍNEM català (sempre espectacular) i d'un recorregut per Barcelona a la recerca de raquetes.
Vaig a dormir. Espero demà fer-vos una bona crònica, havent fet el cim o almenys havent passat una gran diada désport i companyonia.

Petonets

Jordi

Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones