dimecres, de novembre 30, 2005

Massa tard

Bona nit,

Com sempre massa tard. Les 2:17. Deu n'hi do! i jo que tinc son des de les 8. Estic carregant-me el meu metabolisme. I se, que aixo, a la llarga, ho pagare. EN fi. No sé parar.

A poc a poc tornaré a introduir els accents, les çs i les ñs. Torno a tenir teclat hispà. Però després de 3 mesos costa acostumar-se.

El dia ha començat ben d'hora per preparar les entrevistes de després. COm no tinc moto he anat a l'IESE caminant (40 minuts). COm es nota que a Tuck gairebé ni caminava, tot en cotxe i tot al costat. Doncs això, dues entrevistes. La primera 'behavioral', o sigui de com ets. Han caigut preguntes de l'estil: em pots donar un exemple en la vida on hagis mostrat lideratge? com asseguraves que els projectes sortien bé? explica'm alguna cosa de la que et sentis orgullós? En fi. Cal practicar aquestes entrevistes, sinó et poden deixar absolutament en braguetes...
Crec que han anat be. Sabré alguna cosa demà o demà passat. La segona ronda és la setmana vinent a Frankfurt o a Londres. Milles i més milles.

He baixat xino xano. Una mica d'ordre a casa (cada cop n'hi veig menys, ditxosa entropia!!!!). I cap a casa dels pares, el millor restaurant del món, pel menjar i pel preu (en aquest ordre!!!!!). Obviant la migdiada he portat la moto al taller. S'ha confirmat. Me l'havien intentat robar. Gràcies. De moment, en un any m'han robat un retrovisor i m'han rebentat el contacte de la moto. Estupendo. Així s'alimenta l'economia del país (i s'aprima la meva).

Mes tard trobades amb gent. Primer amb el Toni per preparar la trobada d'excursionistes del dia 6 (ja som 28), i despres amb els monis de Cor Obert per preparar la Trobada d'aquest weekend.

El dia ha acabat dolc, perquè tenia un sabor amarg des de fa molt de temps, al que he afegit una mica de sucre. Quina joia.

Mig adormit, enmig del desordre, marxo a dormir. Ja es hora...

Petonets de sucre

Jordi

Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones