dissabte, de desembre 03, 2005

Ja ha passat

Bona nit,

Les dues de la matinada. Porto 20 hores despert i certament estic destrossat. Ha estat un dia llarguíssim. El despertador sonava a les 6.05. A les 6.25 em trucaven que el taxi ja estava llest. A les 6.45 estava al Prat recollint la tarja d'embarcament. A les 6.52 entrava a l'avió. Feia 47 minuts que havia obert els ulls i Déu n'hi do les coses que ja havia estat capaç de fer (dutxa sí, esmorçar no). El vol no ha despegat fins a les 7:40 (havia de fer-ho a les 7.15). Han dit que duraria 50 minuts. Hem arribat a Madrid a les 9.10 (1 hora i mitja segons la meva limitada capacitat aritmètica). Algú s'ha disculpat? Algú ha dit per k hem sortit i arribat tard? No, home no, que som Ibèria. Som els sheriffs del Pont Aeri i ningú no ens diu res.
Sort que la meva primera entrevista era a les 10. He arribat a les proximitats de l'oficina cap a les 9:40. He vingut en metro. Servei extraordinari des de l'aeroport al centre de Madrid. No faré cap comparativa amb BCN perk a aquesta hora estic sensible i em posaria a plorar. DOncs això. Entro en una cafeteria. Demano un donut i un poleo. Sona el mòvil: Pots venir una mica abans? He ingerit el donut com si fos un Lacasitos y un glop de poleo m´ha cremat llengua i gola. No ha servit de res. La primera entrevista no ha estat fins les 10:20. la segona 12:45, la tercera 14:00. La darrera 16:30. Pel mig un mixto (bikini) amb un sprite.
EN general han anat força b. Són entrevistes molt exigents, que t'apreten i t'apreten. T'enfronten a un problema concret. P.e. una empresa de cotxes està perdent diners. I has de cercar solucions. Dénes una i et diuen, alguna més? i una altra i així fins que explotes. Suposo que en quinze dies em diran alguna coseta.
La tornada ha estat més tranquila, inclús diria que he dormit una estoneta.
Després he anat a sopar a un grec amb el meu germà. El menjar estava bo però el cambrer era d'aquells que va a la llibreria i diu: Em pot donar un llibre de com fer amics fill de puta? Quin poc sentit li donem al servei en aquest país. Així ens pintarà.
Després he pres un poleo amb els meus estimadíssims Anna i Víctor. Arribo a casa (que està feta una poqueria), i en el xat em trobo a Juan, a Rodrigo, a Carlos, a Sophie, a Georgios, ... Total les 2.
Bona nit, demà vaig a TV3, ja us explicaré

Jordi

1 Comments:

At 3:43 a. m., Blogger Raül said...

pues son las 3:42 y acabo de llegar de jugar una megapartida freak a Warhammer... tremendo y repetiré, claro!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones