dimarts, de novembre 29, 2005

Barcelona

Bona nit,

Us escric des de Barcelona, una mica encara desconcertat per la diferencia de temps, pels nous reptes, per tota la roba bruta...

El viatge ha estat mes curt del que esperava, basicament perque he dormit molt. Despres de llevar-me a l'1:50, quan vaig arribar a l'aeroport de Boston estava tan mort que m´hi vaig adormir, despres vaig tornar a dormira l'avió. Només un petit sopar i un bocinet de Charlie y la fábrica de chocolate (sembla una gran peli) m'han desvetllat. Un cop a Amsterdam ´m'he tornat a quedar dormit assegut a la sala d'espera, i finalment he repetit un viatge a Barcelona totalment adormit. El darrer que recordo es el capita dient que ens enlairariem despres d'un avio d'Easy Jet. La consciencia no m'ha tornat fins que passàvem al costat de les platjes de Badalona.

Ahir va ser un dia molt boig. Arribant a NYC un accident ens va tenir 1.5 hores aturat. Dues persones havien mort i van tallar tota l'autopista. Despres de passar per láeroport ens vam endinsar en Manhatan i vam recórrer la Big Apple durant 4 hores. Sortint de NYC em vaig adonar que potser anàvem una mica justs per arribar al meu vol. Vam córrer bastant, però hi havia molts col.lapses, o sigui que fins a les darreres milles no vaig saber segur que hi arribaria. Arribo, m'acomiado, entro i... retard de 2 hores. Així són els avions.

Marxo a dormir ja, dema tinc dues entrevistes de feina per treballar a la meva estimada Frankfurt. Avui ens han convidat a un cocktail extraordinari amb foie, pernil ibèric i un munt de formatges. Ah! i anxoves!!!! És una gent molt agradable, però farma i sales no dira que són el meu fort. Anem a veure com van. Ja us explicare.

Se´m tanquen els ulls, bona nit.

Petonets

Jordi

Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones