dilluns, de gener 09, 2006

Back to school

Bon dia,

7:51 am, estic davant de la pantalla d'un ordinador a la sala d'ordinadors de l'IESE. Sí, comença el cole, i comença ben d'hora. Com ja no tinc moto he hagut de confiar en el transport públic, i he de dir que no m'ha fallat. A les 7:20 sortia de casa, a 7:23 agafava el 70 i a les 7:35 agafava el 63 que em deixava al cap de 10 minuts a 5 minuts caminant de l'escola. I tot això llegint i escoltant música. No està malament per 0,665 euros. Llàstima que segurament no tots els dies funcionarà tan bé l'invent.

A les 8:15 tinc la meva primera classe. Entrepreneurship. És a dir, Projectes Emprenedors. Una de les meves idees al fer l'MBA era muntar una empresa en acabar els estudis. La manca de fons i el fet que les dues darreres empreses on he treballat s'hagin anat a pique, m'ho fa replantejar i postposar uns anyets. Igualment tenia ganes de fer aquesta assignatura. Primer perquè t'ensenyen a com fer un pla de negoci, i això és fonamental en qualsevol feina relacionada amb l'empresa. Segon, perquè el professor, Pedro Nueno, és un gurú en aquest món dels emprenedors. A més, jejejej, pel meu pare és també un gurú desde fa molst anys. I com en té de ben pocs, doncs deu ser un crack. Podeu trobar els seus escrits (els del Nueno, no els del meu pare) a la part d'economia de La Vanguardia del diumenge. Dóna més opinió que parla de números, i això és d'agrair en un economista. A més, com és reconegut arreu del món les seves opinions no són dubtoses de respondre a cap poder fàctic. Això sí, es nota que al tripartit no els predica gaire devoció.

Després tinc The Economic Way of Thinking. Pensar com un economista quan s'és un enginyer és força difícil. Encara és més difícil fer-ho com un advocat, però això ho postposo per una altra vida. Seria massa feina.

Per la tarda tinc Managing in the Service Sector. El professor és força bo. A més el tema té a veure amb la logística en les indústries de servei (banca, consultoria, hosteleria, ...). Són sectors on hi ha gran marge de millora.

I a la nit reunió d'animadors de Cor. Després de 50 dies sense molta activitat serà durillo un dia tan llarg, però no m'importa gaire perquè tot el que faré serà interessant i divertit.

Com per l'estatut, aquesta serà una setmana important pel meu futur professional. Espero que vagi millor que ho presenta CiU i tan bé com ho presenta el pscista Iceta, que és capaç de seure, en una mateixa negociació als dos cantons de la taula. Això seria com negociar el teu sou amb el teu jefe sent tu mateix el teu jefe. Llàstima que el sou que es negocia sigui el de tots els catalans i no el del senyor Iceta. Els resultats serien força millors per nosaltres.

Bé, me'n vaig cap a classe.

Petonets

Jordi

PD: no sé si us vaig dir res del genoll. Tot b, però dues setmanes de descans
PD: afortunat el que va tenir la visita 1000. Ara ja són 1002 visites.

Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones