Com no fer les coses
Bona nit,
Recordo que fa uns dies parlava del servei que rebíem en aquesta ciutat, i lamentablement avui incideixo de nou en el comentari.
Avui he quedat amb el Kilian i el Nacho, dos companys de l'IQS (on vaig estudiar Enginyeria Química fa 8 anys) amb els que ens veiem de tant en tant. Els he dit de venir al barri i d'anar a una pizzeria on es mengen (o menjaven) unes de les millors pizzes de Barcelona, la pizzeria Ciao al carrer Tenor Massini. Feia uns dos anys que no hi anava.
Hem entrat i ens han assignat una taula. Hem demanat. Un cop demanades les tres pizzes i una amanida per compartir, el cambrer ens ha dit: "No mengeu segon?". Li he dit: "home, crec que les pizzes són prou grans, però si tenim més gana ja demanarem després". Ens ha dit:: "penseu que després trigarem molt en servir". La resposta i l'actitut del cambrer ens ha extranyat. Devia
tenir un mal dia.
Ha arribat el menjar. El Kilian havia demanat una pizza amb ou ferrat. El cambrer li havia preguntat si poc fet o molt fet. Li ha dit molt. Estava gairebé cru. La meva pizza estava bona. Malgrat ser persona crítica reconec quan les coses estan b. Llàstima que hagi estat la única cosa acceptable de la nit. De sobte el Kilian s'ha tret un tros de menjar de la boca. Era transparent. Ha dit: "què és això? plàstic?". Sí, era un tros de plàstic dur que li podia haver fet mal a l'esòfag. Li hem dit al cambrer. Li ha retirat el plat. No li ha demanat disculpes ni res semblant. Hem flipat de nou.
Un cop hem pres el postre hem demanat el compte. Hem començat a fer broma entre nosaltres perquè un dia que vam anar a sopar els tres ens van cobrar 33 tés enlloc de 3. I m'he dit: "vaig a mirar la factura". I sí, hi havia una errada. Bé, una greu. Enlloc de 6 begudes ens havien cobrat 7. Un altre comentari és que en aquest local cobren les clares de 30cl al mateix preu que les de 40cl, 3,40€. En fi. Li he dit educadament. Ha anat a consultar-ho. Ha tornat per dir que la factura estava b. El dia que van ensenyar la mítica frase "el client sempre té la raó" devia estar malalt o fer campana. Li he fet raonar. Ha donat la factura a la jefa i se n'ha desentès. Al final ha vingut ella i m'ha dit: "aquí teniu la factura, hi havia una beguda de més". No, si ja ho sabia. De nou, cap disculpa. De nou, hem flipat. Hem estat a punt de demanar el llibre de reclamacions, però he pensat que no recomanant aquest restaurant a la gent i deixant un comentari negatiu a la netro (web d'opinions sobre restaurants) ja tindrien prou pena. És la meva aportació al queixar-me que parlava fa uns dies. Ara penso que l'hauríem d'haver demanat.
Però aquí no s'acaba la cosa. Al restaurant m'he trobat al Xavi i a la Maite que estaven sopant. Li he explicat que avui hem tingut mala sort al Ciao. I quan he acabat un dels cambrers m'ha dit de males maneres: "somos humanos". Desconec el motiu d'aquest comentari. No sé què té a veure ser humà amb saber servir a la gent, amb saber demanar disculpes, amb saber compensar d'alguna forma a un client que ha rebut un tracte molt per sota de les expectatives.
Una pena
Petons
Jordi
PD: avui una altra entrada
0 Comments:
Publica un comentari a l'entrada
<< Home