dissabte, d’octubre 29, 2005

Avui no hi ha festa

Buones,

De nou la 1. Mare de Deu. Ja no recordo el darrer cop que vaig anar a dormir abans de les 12. Avui no hi ha festa. A vegades compensa llevar-se al dia seguent a la 1 i anar tot el dia zombie. Pero avui no em compensa, i m'he quedat per casa. Haviem de sortir amb els amics, pero al final nomes el Victor ha vingut i hem anat a prendre una cervesa a un Bar Restaurant que es diu Panxot i que esta dirigit per xinesos, consequencies de la globalitzacio...

Ahir vaig rebre una carta certificada. Sempre genera una mica de frisor. Era del Departament de Salut (abans de Sanitat, pero al senyor Maragall no li agradava). Em denegaven el pagament de part de la meva canellera que vaig comprar fa mes d'un any. Brutal. Oido la burocracia. Es el cancer d'aquest pais. Explico resumidament els fets:
- Juny 04: em caic a Menorca
- Septembre 04: encara em fa mal. Vaig al metge. Tinc trencat l'escafoides. Em posen una canellera que haig de comprar per un preu de 112 euros.
Demano hora al meu metge de capcelera per intentar cobrar part de la canellera.
- Octubre 04: el metge veu la radiografia i em dona hora pel metge de traumatologia
- Novembre 04: el metge de traumatologia dona l'OK pel pagament de la canellera. Comenco a preparar la paperassa. la lliuro. Primer problema. La data de la factura es anterior a la data de la prescripcio pel metge de la SS (cosa logica). Hem de canviar la data de la factura.
L'encarregada em diu que no em preocupi, que ens un 6 mesos rebre els diners (uns 70 euros)
- Octubre 05: rebo una carta certificada on diu que la descripcio de la canellera a la factura no coincideix amb la del codi assignat.
La indefensio del ciutada es molt heavy. Que puc fer ara? Segueixo lluitant pels euros? O deixo que l'administracio em guanyi de nou. Els costava gaire fer una trucada? No, els costava menys teclejar dues planes i enviar una carta certificada. Ineptes, indecents de la funcio publica, gent vomitiva, desgraciats que es dediquen a cobrar de tots nosaltres i res mes, mers individus sense cap mena de valor afegit, autentics parasits de la nostra societat i del nostre sistema. Esclar que n'hi ha de gent motivada, pero ni molt menys (i podria posar centenars d'exemples propers) son la majoria.

La polemica anticatalana segueix endavant. Lo de la COPE es lamentable i execrable. El silenci dels nostres bisbes mostra la seva por, la seva recanca davant del risc i el temor a perdre part d'un poder que els hauria d'atorgar un poble, cda cop mes allunyat d'ells.

Avui em preguntava per que Catalunya es tan rica i la resta de l'Estat mes pobre. Tenim petroli? Tenim pedres precioses? Tenim infrastructures extraordinaries? Hem heredat alguna fortuna enorme? Hem estat algun cop en els darrers 500 anys els afavorits per algun monarca o emperador? No se, senyors de la resta de l'Estat. Enlloc de plantejar-se la insolidaritat catalana, pensin en que es basa la seva economia i el seu futur.

Bona nit. Avui indignadissim

Jordi

1 Comments:

At 9:04 p. m., Anonymous Anònim said...

Totalment d'acord amb tu. Què cal fer, per ser un paràsit d'aquests?

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones