dimecres, d’octubre 26, 2005

Impas

Bona nit,

Avui ha estat un dia d'impas. Esperant la trucada dels McKinsey que no ha arribat ni pel mati ni per la tarda ni per la nit. Pero ho he portat millor que altres cops. Aquesta es una part que la gent no coneix gaire de mi. Tothom pensa que soc una persona tranquila, que controla les situacions. Pero no, en molts moments arribo a la desesperacio, i els meus nervis es tradueixen en un mals de panxa i unes urgencies gastriques que sovint em tenen fregit. Pero avui he estat tranquil. Ara, a l'arribar a casa he rebut un missatge d'una persona encarregada del tema del tracte amb les empreses. Nomes deia una cosa: Congratulations (felicitats). Fa bona pinta perque dema no es el meu aniversari i fa temps que no participo en cap sorteig. Pero no em vull fer ilusions. Potser es un error. Temps al temps.

Ahir i avui he dinat amb dues parelles d'amics. D'aquelles que perduren amb el temps i amb la distancia. La veritat no son gaires. La distancia ho pot matar gairebe tot. Doncs ahir vaig sopar amb el Xavi i la Maria i avui amb el Victor i l'Anna. Es curios perque avui pensava que tant al Xavi com al Victor els conec des de fa mes de 15 anys, i amb tots dos he compartit molta vida. M'han vist caure, aixecar-me, plorar, riure. Son sopars d'aquells entranyables. Tinc la sensacio d'estar a casa meva, de trobar-me com a casa, de que el temps passa rapidissim. Es una sensacio ben agradable. Intento que les nostres xerrades tinguin sempre un mes enlla, no quedar-nos amb el futbol i amb les pifiades del tripartit. Anar als projectes presents, als projectes futurs, als somnis (si es que n'hi han). Mai m'han agradat les relacions superflues.

I de nou se m'esta fent tard la jornada. Soc mussol (m'agraden les nits), no oreneta (no m'agrada matinar). Dema un altre dia, que penso sera apassionant, amb nous retrobaments i noves celebracions.

Sou encantadors. Ahir vam superar les 100 visites.

Un peto

Jordi

1 Comments:

At 3:11 a. m., Anonymous Anònim said...

Hi Great site, Congratulations !!, I was just blog surfing and found your Impas blog! Posts were very interesting to read. If you can, check out Creative Ideas blog site. I found this site to also have some great reading and you may find something of interest to. :-)

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones