dimarts, d’octubre 25, 2005

Incognita

Bona nit blogdiari,

UN dia amb moltes incognites. La primera es que em dira McKinsey el dimecres quan em truqui. Crec que les dues entrevistes han anat força be, i que anava sobrepreparat per elles (sempre m´ha passat amb els examens). Tinc bons feelings pero no em puc fer gaire il.lusions. Almenys la primera fita -el no fer una gran cagada- esta complert.

Despres m´he passat tot el dia parlant amb companys sobre el seu internship, el meu, la meva experiencia d'estiu, alguna presentacio, etyc. Pero al que he dedicat mes temps es a parlar amb profes i personal de l'IESE amb l'objectiu de millorar aquesta escola. Aquest mati m´han preguntat de que estava orgullos en la meva carrera professional. Una de les coses es haver assolit els reptes que petits o grans he anat plantejant-me en la meva vida. El segon es que he tractat deixar els llocs on he estat millor del que estaven abans: les feines, lÁSsociacio, l'IESE. Una excepcio es el Barça perque ho vaig deixar quan estava Gaspar, pero alla no hi puc fer gaire...

A la nit un sopar Thai amb gent de l'IESE. Suposo que despres dels anys valorare dies com avui, en els que sopes amb un saudi, un italia, dos anglesos, una francesa i una australiana. Sona extrany, pero en la nostra comunitat internacional aixo es el que bevem cada dia. I creieu-me, es extraordinari. Despres hem anat a prendre algo, i us asseguro que aquesta gent sap de llocs a BCN que ningu de nosaltres coneix. Son animals de la nit. A veure si algun dia podem compartir algun dáquests llocs.

Bueno, es tard i vol ploure.
Bona nit estimat diari

Jordi

Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones