dimarts, de novembre 01, 2005

S'acaba un mes

Bona nit germanes i germans,

Com va aquesta entrada al mes de novembre??? Pobre mes, sempre al darrera del gran mes de desembre. I es que el 2005 ja comenca a dir adeu...

Tot ha tornat mes o menys a la normalitat avui, amb les meves classes, els meus xats amb angeletes i angelets, la retrobada amb els companys de Tuck i poca cosa mes. Avui es Halloween i la gent pel carrer va vestida amb trajes ridiculs. Un altra imatge mes del contrastant USA/ Fins i tot a classe han vingut disfressats. Inimaginable a les nostres contrades.

Les classes es fan ja una mica feixugues. Mes i mes materia ja no entra en una ment molt colapsada amb tot el que ha apres en el darrer mes. Llegia l'altre dia una contra a la Vanguardia d'un professor d'ESADE (perk sigui la competencia no s'ha de menystenir). Deia que podem aprendre i aprendre, pero que arriba un moment on l'aprendre una mica mes es marginal, ja no fa gaire diferencia. En aquell moment es millor fomentar les relacions personals, conexier gent, relacionar-se, etc. Crec que ara estic en aquest moment. Un moment que podria ser dolcissim, i que es queda en bastant dolc.

Avui pont a Espanya. Recordo una entrevista que vaig fer fa uns quants anys a Anglaterra. Just acabava el master a Oldenburg i volia entrar en una de les empreses liders en la implantacio d'energia solar a paisos del Sud. Em van recordar que a Anglaterra nomes hi ha 9 dies de vacances a banda de les de l'estiu. Em va dir que a Espanya eren moltes mes. Jo vaig dir que no, pero quan vaig tornar a BCN vaig contar-les. No us dic el numero, us ho deixo a vosaltres.

Diuen que els americans treballen un 15% mes d'hores que els europeus i per aixo son mes competitius. Crec que les dues afirmacions son correctes. I per demostrar-ho dema sera un dia normal de classe.

Bona nit i molts petons

Jordi

Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones