dimecres, de desembre 21, 2005

EL meu grup de Cor Obert

Bona nit.

Segueixo esperant la resposta de Madrid. Com vull saber alguna cosa abans de Nadal segurament demà al matí els trucaré. Avui he rebut una altra notícia de Madrid. Una empresa que m'havia descartat en la primera ronda d'entrevistes, ara ha decidit entrevistar-me. Així que sembla que aniré a la capital la primera setmana del 2006 (una premonició d'on acabaré l'any?...). Us mantindré informats.

Avui ha estat un dia ben extrany. No he anat a córrer pel matí pensant que a la tarda la cama estaria més descansada. Quina equivocació i quin mal em fa el genoll. Demà al matí intentaré fer una mica de jogging. A veure si hi ha sort, però em temo que... Almenys espero recuperar-me a temps de la San Silvestre del proper dia 31 de desembre.

Diumenge passat, en un moment de rauxa, vaig enviar un mail als nois i noies de 2n any del meu grup de Cor Obert (que ja tenia l'any passat). Tenen 17-18 anys. M'enerva la seva incapacitat de lluitar pel grup, de fer grup, de proposar idees, de participar, d'oferir servei. Sempre hi ha excuses. La capacitat d'autocrítica és tan mínima com ho és la capacitat de crítica de la societat que els envolta. Però els he tocat la fibra, i en dos dies 6 dels 8 han contestat. He hagut d'arribar a l'extrem, però en aquell extrem he trobat, a banda d'excuses, una mica de llum. Gràcies a Déu!

I per acabar us explico una anècdota que acaben d'explicar a la ràdio. Diumenge el gran i galàctic Real Madrid va jugar amb l'Osasuna (amb 10 jugadors) i va empatar. Fins aquí ok. Es veu que en una jugada un tal Raul Garcia de l'Osasuna va fer una entrada a Guti. Beckham, que darrerament va més calent al camp que a fora del camp, arriba corrent per incriminar al jugador de l'Osasuna. Guti l'atura i li diu: No vale la pena, no ves lo feo que es? Vomitiu

Bona nit i força Barça

Jordi

Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones