dijous, de gener 19, 2006

Nous somnis, noves il·lusions

Bona tarda,

Aquests departaments de RRHH... Ahir al matí vaig trucar a McKinsey. Després de dos intents i d'una estona de música clàssica vaig aconseguir parlar amb la jefa del tema de contractacions. Ràpidament em va intentar passar a la seva assistent. Vaig aconseguir retenir-la i expressar-li el meu malestar per tenir-me 7 setmanes esperant i finalment dir-me que no. Les seves paraules van ser fins i tot més indignants. Després d'un mínim de disculpes em va dir que ja feia temps que sabien que no havia passat de ronda, però que per una confusió s'havien pensat que ja m'ho havien comunicat. Lamentable, poc creïble, ... Manquen paraules. Potser millor no haver treballat per ells.

Les seves paraules em van recordar a un altre fet que ha passat aquests dies relacionat amb processos de selecció. Es tracta d'aquella empresa de París, ZS. Des del dia de l'entrevista he tractat de contactar-los via mail per demanar-los el reimbursament de les despeses de transport (bàsicament taxis). Després de 3 mails, cap resposta. DIlluns li vaig comentar a la persona encarregada a l'IESE dels contactes amb aquesta empresa. Em va dir: "envia un altre mail i posa'm còpia a mi, de tal forma que vegin que jo sé de què va el cas". Així ho vaig fer. Al cap de mitja hora tenia la resposta. L'excusa: "he estat a l'oficina de Chicago dues setmanes, i ja saps, la diferència horària...". La meva resposta lògica hagués estat: "senyoreta, què passa, que la diferència horària és de 4 setmanes? es pensa vostè que sóc anormal?".
Com deia l'altre dia. Les coses es poden fer bé o malament. I hi ha vegades que costa tan poc fer-les bé, que no sé si per ignorància, per incompetència o per ambdues es fan molt malament.
No sé què passa amb els departaments de RRHH de les empreses. És dolent generalitzar, però la opinió és compartida. Quants cops en una entrevista de feina us han dit: ""Us direm alguna cosa la propera setmana" i ha passat tota la setmana i res?

Però bé, hi ha nous somnis i noves il·lusions. Demà tinc entrevista a Madrid amb Diamond Cluster, una empresa que pinta molt b. I hi ha un parell d'empreses que em volen entrevistar... Així que seguirem somniant.

Per acabar, si teniu un moment no us perdeu la carta del capità de l'exèrcit que volia portar la legió al Ministeri de Defensa per protestar contra la desfragmentació de la Pàtria
http://www.abc.es/abc/pg060119/actualidad/nacional/nacional/200601/19/carta-capitan-legion-melilla-hoy.asp
Fa que pensar, i més enllà de la pena i el desànim, comença, molt en el fons, a arrelar la por.

Petonets

Jordi

Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones