dimarts, de febrer 14, 2006

No oblido el meu blog

Bona nit,

No oblido el meu blog, ara mateix estic saturat amb un munt de coses. I això que diuen que com a estudiant no faig res. Però segueixen passant coses interessants i importants a la vida. Avui he sabut que un amic serà pare en uns mesos, un abortament m'ha tocat d'aprop i una iaia d'una noia del meu grup sembla que ens deixarà en les properes hores. I tot això en un dia. I ho digereixo com si res. I ho combino amb els 4 gols del Madrid al Saragossa. I aquesta és la vida, plena de contrastos, d'incoherències, d'éssers racionals que no ho semblen tant.

Parlant de iaies, us confesso que tot sovint m'enrecordo de la meva iaia Lucia, i que malgrat m'ho fes passar molt malament molts cops, de vegades fregant la bogeria col·lectiva, quan penso en ella, se'm sol escapar alguna llàgrima. Així són els records, així som les persones, així sóc de sentimental.

Us deixo amb un pensament de Bernard Shaw: La majoria de persones miren el món, veuen allò que passa i es pregunten la raó per la qual passen. Jo miro el món, veig les coses que no passen, i em pregunto com podria fer per què passessin.

Petonets

Jordi

1 Comments:

At 12:55 p. m., Anonymous Anònim said...

Bé, aquesta és la meva primera visita al teu bloc! Som un grup de voluntaris i començar una nova iniciativa en una comunitat regional en el mateix lloc exacte. El teu bloc ens ha proporcionat informació valuosa per a treballar. Vostè ha fet una tasca meravellosa!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones