dijous, de març 06, 2008

Dubai

Bona nit,

Avui s'ha acabat el curs (les setmanes a Dubai van de diumenge a dijous) i com sempre sol passar estic molt cansat. Porto dos dies seguits dormint tres hores i aquest ritme lligat a una alimentació irregular a base d'humus, pastes d'esbergíniai carn amb espècies no em fa gaire bé.
Ahir finalment vaig tenir temps per sortir a donar una volta per la ciutat.

Dubai sorpren perquè preten ser una ciutat però per mi no arriba a ser ciutat, no té ànima, cadascú planta un gratacels on li rota i no hi ha cap mena de planificació municipal. Els jeques àrabs es dediquen a posar pasta per fer tot més i més gran. Avui m'explicaven que la majora dels edificis estan buits i que són simplement capricis.

Ahir vaig anar a un espectacular centre comercial, molt més gran dels que havia visitat a Estats Units. Em diuen que a Dubai hi ha onze més grans que aquest.

L'orgia de despeses és impressionant. No només és el famós hotel de set estrelles Burj Al-arab (torre àrab), és també la Burj Dubai (torre Dubai) que ja s'ha convertit en l'edifici més alt del món amb més de 520 metres, o els projectes Palm que són les illes artificials més grans del món. Adjunto la fotografia d'un d'ells. Si ho havíeu vist abans creieu-vos-ho, existeix. Jo no ho tenia clar però avui he sopat al davant.


És un lloc en ebullició i amb un munt d'oportunitats de carrera. Malgrat això em costa pensar estar en un lloc on només importen els diners.
Bona nit
Jordi
PS: una darrera dada que m'ha vingut al cap. El 25% de les grues del món estan a Dubai...

Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones